Wednesday, June 15, 2011

SEBULAN DAH BERLALU

Daisypath Anniversary tickers
awak , hari ni da cukup sebulan saya sendri tanpa awak .mmg bnyak benda yg saya cube fikir kan bile awak takde utk temankan saya . saya rase mcm kehilangan sesuatu . tapi awak ade ke rase mcm tu ? takpe saya tak kesa . mggu ni awak kate awak dpt balek utk cuti smester . dpt jugak saya smbg dgn awak lame siket kan . awak saya still rindukan awak sangat2 . saya ade cakap yg saya nak jmpe awak . takpe awak , kalau awak tak nak dtg kat tg karang lagi saya tak kesah dah . saya tau awak msti penat kan asik awak je yg dtg sini . bile saya pikirkan balek kenape skrg awak da pndai mengungkit ? mcm nie ke care awak nak syg saya ? saya keliru awak ==' saya tak paham mcm mane hati awak kat saya kan kan . kalau awak tak nak dtg cini takpe saya bole dtg sane jmpe awak . tapi bile saya cakap saya nak jmpe awak kat sane awak bg mcm2 alasan . ape ni awak ke awak dah jemu jumpe saya ;( ya allah ! betul ke jodoh aku dgn die ;( why dy maken brubah . rara takut sangat . why sume nye da jadi lain ? salah ke rara nak meet dgn dy . and then nape dy bole cakap " kan b da ckp kalo dtg jpew b je xya..kalo kbetulan adew hal lain xpew la... " terus rara takde mood after fazly text rara mcm tu . sggup ke rara berthan kalau mcm ni . ;( terima kasih MUHD FAZLI sbb buad rara mcm ni ==' rara cume nak fazli buad rara hepy je . tapi nape maken hari fazly saketkan hati ini ! kenape fazli ! kenape

No comments: