Monday, June 20, 2011

disappointed in u !

awak ~ ingat lagi masa first sekali kite text ? saya luahkan isi hati saya kat awak ? waktu tu kite kawan je kan . tapi entah tak sampai seminggu tibe tibe bole jadi lebih dari kawan. mule mule sangat happy. kita sharing saring cerita . and saya ade ceritakan kat awak yang pasal EX saya dulu. dulu die tingglkn saya tapi baru nak setia ditngglkn lg. then bile awak text saya. hilang kesunyian saya. dan mase tu saya sangat happy .

antare benci atau sayang? =="

lepas bape bulan kemudian , saya tak ingat macam mana boleh jadi pasal pergaduhan ni. itu masa first saya mintak putus. masa tu mungkin saya sakit hati dengan perangai awak . then , awak pujuk saya. saya terima awak balek . sebab kan saya masih ade rase sayang dekat awak.

*rase nye hati saya dulu macam ini kot . bile i putus dengan you*


tapi saya, masih sayang awak . saya cakap saya nak still text. kalau awak tak nak anggap saya lebih anggap je lah saya sebagai kawan. kawan sampai bile bile . tak sampai seminggu kita kite berbaik baik. awak nak saya jadi sebahagian dari hidup awk . saya terima awak balik .sbb saya masih sayang awak . waktu tu saya ingat awak tak sayang saya lagi.tapi saya salah .
*waktu tu sgt happy , snyum smpai kt telinge* =)

keadaan kembali normal bile kite da takde pergaduhan lagi. tapi tak sampai bape bulan kite gadoh lagi . ni masok kali kedua kite gado and putus , waktu ni saya tak ingat ape jadi tapi yang saya tahu. ni berpunca dari saya jugak . and saya mintak maaf sbeba terlalu ikut kan perangai sendri . waktu ni tuhan je yang tahu , malam nangis kerana die. then rase rindu kat awak . dengan tengok gmbr boleh hilangkan rndu .


*you bagi hati you balik dekat i kan* :)

keegoan saya tidak lame , sya text awak balik . kite couple balik . masuk kali ketiga kite ptus and gado . and kali ini masuk kali keempat. nak senangkan cerite. kali ini gadi disebabkan awak yang terlalu bencikan kawan kawan saya. then awak besarkan hal yang memang tak besar. and sebab satu  POMPUAN ni jugak , saya terus nak mintak putus dengan awak . awak terlalu sebelah kan pompuan tu dari saya . you ! you tahu sape pompuan tu dengan you ? die gurl you ke sampai you nak bsebelahkan die ? you , i pun ade rase cemburu lah ! kalau i takde i takkan marah you mase hari tu ! tahu tak !

 sory klau saya cakap bende bukan bukan mase jumpe awak hari tu. tapi mulut awak tidak terlepas maki hamuk . awak cakap saya dengan kawan2 macam2 . tapi awak sedar takbende ni berpunca dari sape. dari awak jugak tauk ! saya sentiase bersabar dengan perangai awak mase hari tu . and saya tak tahan bile awak cakap saya dengan kawan saya macam tu . and kali terakhir tu lah saya nak mintak putus . 

walaupun saya masih sayang kat awak . saya takkan terima awak balik . hati saya takde untuk awak  mungkin mulut cakap lain tapi hati kate lain. saya pun tak paham dengan perasaan saya mase ini.

hati i takde untuk you. :'(
saya KECEWA dengan awak ! awak buat saya macam saya takde lagi. awak lebih sayangkan orang yang takde hubungan dengan awak . saya paham . mungkin selame ni saya tak perasan . awak bukan la saya sayang sangat .  
akhir kate i . i cume nak cakap *YG SAYE SGT KECEWA DGN AWK

No comments: