Friday, June 3, 2011

DOMO TYME

domo mule berbicara . walaweh .
ape sbb rara suke domo sbb dy sntiase akan bukak mulut dy besau-besau . 
HAHA , comel bukan . tergoda rara tgk kecomelan nye .
mcm awak jugak lah . hee ~ rara kan ade la satu malam tu menggile kjp and amik ape2 ke utk berfoto .
kan rara ni jnis tak tahu duduk diam .
ade je bnde nak kene buat . tak cm awak . bwekkkk
rara kurang betul siket kan . yela da lame tak update blog kesyangan rara ni .
nak update pun mcm nak mcm tak nak pulak . pelik2 jekan rara ni .
ape pun rara masih rindu kan my bf fazly dekat plkn . :(
awak , awak saya tak tahu nak msg and kol sape :(
saya takde mood lagi takde sape nak kawan dgn saya kalau bukan awak .
tgk la saya da mcm sengal dah . asik2 buat bnde yg bukan bukan .
saya tak tahu la awak . saya kesunyian kat sini :(
.
.
rawwwr

huhu :)


ilove domo :)



ihateyouuuuuu because iloveyouuuuu :(
awak nape awak asik ade dalam fikiran rara :(
takde sape nak kawan ngn saya cume awak sorg je :(
saya kesunyian kat sini .

hari ni cukup setahun sebulan 6hari kite berhubungan kan awak .

No comments: