Thursday, June 16, 2011

BARU AKU SEDAR

awak , saya baru sedar awak . cinta saya untuk awak mcm tepuk sebelah tangan je kan . awak tahu tak ? kenape saya je yg terhegeh2 dekat awak . saya kadang2 pelik lah awak . saya je yang selalu ambil berat padahal awak ? hmm , nothing lah . saya baru sedar lah yang saya ni bukan gurl yg awak mahu . yela awak nak yang kurus kan ? awak malu kan dpt gurl yg gemuk mcm saya ? betul ke ape org cakap yg saya ni mcm tak sedar lagi yg awak ni tak nak hargai saya kan . betul ke ? awak saya dah penat dgn semua nie . saya takut bile nak gurau2 dgn awak skrg sbb asal sy gurau awak msti mara saya . baru sikit je saya gurau awak . salah ke saya nak gurau dgn awak ? sekadar nak happy kan diri saya je . saya rasa awk layan saya mcm saya tak layak untuk awak je . saya tahu awak ni panas baran tapi salah ke untuk saya awak takkan sikap mcm ni ? perlu ke saya cari boy lain awak ?memang ade boy lain tggu saya tapi saya tolak awak . awak nak tahu sbb kenape saya tolak sbb saya sayang dekat awak . tolong lah hargai saya awak . susah sgt ke awak nak paham ? susah sangat ke smpai buat awak tension .
B I miss u la :'( ... ble kte dpt jmpa lg ? sayang rindu nk hangout ngn b , rindu nk tgk muka b ble b sembang2 dgn sayangkan  ,rindu nk tgk b glak , rindu nk tgk b snyum , sayang hope sgt annivesry kte 2bln lagi b ngn sayang 4 celebrte .. tp cm ssh jer syg .. hmm , takpe la b kalau tak dapat nak buat abis nak mcm mane lagi kan kan .   , asalkn hbngn kte akn kkal k !  ♥ YOU MUHD FAZLI N I MEAN IT ♥ sayang tak peduli ape org cakap . kate hati sayang cume menyayangi orang macam bie :D


2 comments:

Asyrafeqa said...

woaa ~ ka rara ! Luahan aty yg trhebat ! Kuat ya ka rara ! (:

cIk Rara said...

hmm , da tak tahan mau luah kat sape . blog jugak yang rara bole luah kan . i'm sad now :(