Tuesday, June 28, 2011

DAH BALIK !

holaa ~ hari ni sad siket je sebab mak sedare and anak buah rara dah pulang . :( ala , seronok sangat dapat main dengan anak buah (ASYIN AND AKIR ) tapi dorang kene balek jugak hari ni . nak tahu tak . hari ni rara sempat main gusti-gusti dengan dorg . HAHA . kelakar sangat kalau nak tahu . rara yang menang bukan dorang . memang penat nak layan karenah dorang . penat penat pun rara happy bile layan dorang .
yang belah kiri uh name dye fasyin tahu . rara suke tengok dye bersilat . memang kelakar . asyin MAK NGAH sentiase rindukan fasyin kan :)

:)

tengoklah die buat muke pulak . yang sebelah nye name die ADAM . ni pun anak buah rara . semua anak buah rara mesti paggil rara MAK NGAH AYEEEE :D adelah sejarah nye . biar lah rahsia .
.
.
.
lihat lah aksi dorang bile berlawan . (main main jelah ) 
comel kan kan .


.
.
.
.

ni ADAM tahu . muke die macam perempuan kan . rambut die sebenar nye kerinting tapi bapak nye saje saje nyakat suruh pakai getah rmbut . hee ~ serupa sangat mcam perempuan bebenor :D

nak buat peace tapi jadi empat . pelik2 jelah . HAHA

\
comey kan kalau dorang berdua :D i like .



2 comments:

Asyrafeqa said...

haha ~ cik rara men gusti2 laa ~ xD

cIk Rara said...

hee ~ bukan selalu kan kan . nak jugak jadi mcm tomboy ciket .