Tuesday, June 28, 2011

PSIKO ! !

hei!! 
hei kenapa kamu
memanggil aku 
bagaimanakah
kau ada nombor ini?? 
hei mungkinkah
engkau dah tersilap sangka?? 
ku langsung tak kenali siapa kau,
siapa kau apa yang kau cari?? 
mungkinkah aku
hanya objek obsessi cu cuma
bersama fikirkan dulu
jangan kau menuduh
ini semua muslihatmu

tuan hakim tolonglah 
dia tu psiko, 
aku tidak bersalah 
dugaannya palsu 
aku di tuduh meragu 
cinta yang luhur
dia psiko, dia psiko 

wooooooo..... 
hei kenapa engkau
asyik ketawa 
senyumanmu sinis 
ku sukar di getar 
hei walaupun kononnya
ada saksi mata
buktikan yang kita pernah berdua 
berdu, dua apa yang kau cari?? 
apa tujuan di sebalik aksi mu 
a apa kau mahu
oh
hakikatnya ku dan kau
semestinya tahu ini muslihatmu 

tuan hakim tolonglah 
dia tu psiko,
aku tidak bersalah 
dugaannya palsu 
aku di tuduh meragu 
cinta yang luhur 
dia psiko, dia psiko

tuan hakim
tolonglah izinkan
ku menyapa berikan penyata penutup 
wooooo 
wahai juri 
dengarlah kisah sebenar
yang ku tidak bersalah disisi cinta 

wooooooo 
tuan hakim tolonglah 
dia tu psiko, 
aku tidak bersalah 
dugaannya palsu 
aku di tuduh meragu 
cinta yang luhur 
dia psiko, dia psiko 

No comments: