Saturday, October 1, 2011

wassup :) okay entry rara kali ini mengenai pengalaman rara bermaen kompang . 
korang pandai tak maen kompang ? rara dah tahu :D :D best gile lah .
rabu lepas rara ade join BAPAK pergi mengajar budak PENDIDIKAN KHAS (OKU) maen kompang :)
seronok rase nyee . smbil tu rara pun blajar jugak mcm mane nak maen kompang dengan betul tau .
tapi yang  best nye tengok budak-budak (OKU) yang maen kompang . 
bole tahan jugak dorang maen sbb nye dorang ni cepat tangkap ape yang BAPAK ajar . 
mule2 maen memang tak sama bunyi nye . 2kali dah same . kalau rara belajar kan 4kali baru nak reti . hee ~~
rupe2 ye dorang ni memang special sangat :) :) walaupun tangan rara maen kompang tp rara saje je gedikkan tangan snap pic budak budak PENDIDIKAN KHAS (OKU)  maen kompang .
mase rara tengok tu budak nye ade masala kedengaran , buta , sondrom and bisu .
macam mane lah dorang buat aktiviti tanpa kekurangan macam tu . alhamdullilah ! 
syukur kehadrat illahi kerana rara dikurniakan tubuh bdan yang lengkap macam ni :)
.
.
.
.
.



p/s peringatan :) janganlah menilai orang dari luaran saja .tapi dari dalaman yang sepatut nye kita menilai . sebab sekali kite pilih orang yang hanya bagus pada luaran tapi pada dalaman dia lah jahat . satu hari nanti kita akan menyesal mengenalinya  :) renung-renungkanlah ~ hee ~

2 comments:

♛I'm Eqa♛ said...

Woa ka rara ! suka ayt ka rara yg last tu ~ Mmg terbaik !! <3

cIk Rara said...

hee ~ yeke ? terima kasih eqa .