Sunday, October 2, 2011

KENAPA MACAM NI ?

awak , saya nak lupekan awak lah . tapi kenape tak bole ? kenape mesti macam ni ? 
ape yg sy buat mesti awak ade dalam bayangan saya . awak saya dah tanamkan dalam diri untuk lupakan awak . tolong jangan datang dalam hidup saya .


awak , kenape mesti macam ni ? kenape awak masih ego dengan saya ? mane-mane saya pergi mesti saya masih pikir yang saya masih bersama dengan awak padahal tak pun .nape saya tak boleh nak bencikan awak ? perempuan ape saya ni ? macam takde perasaan benci kat awak . saya benci dengan sikap saya yang suka teringatkan awak . awak tahu tak kenapa ? tahu tak awak ! tahu tak ! saya nak cakap kat awak yang saya . 

BILA SAYA MAKAN  ? 
awak mesti ada dalam bayangan saya.mesti saya akan tanye awak da makan belum .sekarang saya asik nak makan , makan and makan je . teruk nye saya !
BILA SAYA NA TIDUR ? 
dulu mesti saya akan wish kat awak dulu tapi sekarang saya akan wish sorang2 . suke cakap sorang-sorang.
BILA SAYA NAK GADUH ?
dulu saya suke gaduh main2 dgn awak kan . sekarang saya cume akan gaduh dalm hati saya .
BILA SAYA SAKIT ?
dulu awak lah yang selalu tmnkan saya bila saya sakit. tapi sekarang saya cume akan tahan sakit saya ni awak smpai saya ok . 

awak tolong jangan buat saya macam ni . memang kite dah clash tapi saya dah cuba buat benda lain yang dapat buat saya lupakan awak tapi awak masih dalam fikiran saya . bile saya keluar dengan kawan saya mesti saya tak dapat nak lupa kan awak . awak tolong hilangkan ingatan saya ! jangan seksa diri saya mcam ni !


No comments: