Tuesday, March 22, 2011

DA 5BULAN ! !

 
rara kan nak story pasal rara ngn bf rara taw . 
rara tak tau la nape rara punye mate nie . sbb rara rndu kat fazley my bongek la . bile rara ckp je rara miss kat fazly msty aty rara rase nak cry je . yela rara da nak hmpir 5bulan tak meet ngn dye . 
nak ckp ngn dye nak jmpe tapi dye mgkin busy takpe rara phm . 
tapi dlm aty rara da rindu setengah mati kat dye bak kate lagu yg nyanyi tu si ungu group lah . ape2 jela . men ckp je rara nie sebenar nye . 
rara tak tau la ramai yg tanye kat rara yg rara still lgi ke ngn fazly . ye of coz la still sbb dye yg rara syg sgt .
yela org len pkir rara ngn dye da tak still agy kan . mane ade rara ngn dye mmg cm nih . tak nak terlalu rapat and tak nak terlalu jauh . jadi phm2 jela k . walaupun bnyak kali nak gado . tu lah nme nye dugaan kan . adat bercinte la katekan . bile gado je rara la yg malas nak pjuk or just suke ngalah . 
sbb rara da bosan sgt . penat da dlm sume boy nih . cm bosan je ngn boy nie .
tapy ngn fazly tak bosan . rara rase dye ni len dri yg len . tapi rara pkir2 balek apr yg len nye . 
tgk same je kan . yg rara suke bile dye senyum and bile dye bercerite . 
sbb ape org kate kan dye ni muke ketat . HAHA . kelaka je rara dgr . tapi ngn rara je tak .
dye uh mmg la paya nak senyum .or gelak2 . tu la yg rara suke . cm mahal je pulak senyuman nye . hee ~
awak saya kat sini selalu pikir kn awak kat sane .
awak saya kat sini nak sangat jumpe awak .
awak saya kat sini nak sangat tgk awak senyum .
awak saya kat sini rindu kan awak .
awak saya kat sini sayang sangat kat awak .
awak harap2 hubungan kite panjang ye . saya harap takde sape yang boleh halang hubungan kite nie kan awak .
awak terime kasih sangat2 sbb dpt time sy walaupun sy tau awak nak lebih dr saya walaupun sy tak ley wat awak . saya mintak maaf sgt2 . saya tau niat awak baik tapi saya tak mmpu awak .
awak da 5 bulan kite tak jumpe. 
saya rindukan awak :(

No comments: