Monday, August 17, 2015

My Twin Miera


Assalamualaikum semua . Sekarang ni saya nak cerita tentang my best friend cik kembar saya Nuramiera binti mardonal this my twin yang lain bapa tapi sama tarikh lahir . Dia kawan baik saya kat Uitm kami kenal pun dari sem2 lain kelas dulu tapi sama sama jadi budak reapeters. Mula mula kenal agak awkward la then ada satu masa bila dalam kelas kami nak tengok ic sama sama tetibe sama tarikh lahir. excited nya taktahu la nak cakap macam mana , Terima kasih ya Allah kau berikan aku sahabat yang susah senang bersama . Banyak persamaan bila bersama sama kadang kadang suka gaduh gaduh sampai kalau orang lain tengok kita orang mesti orang lain ingat kami gaduh betul sedangkan kami gaduh main main je. Rara sayang dia sangat sangat kadang kadang rara sedar rara macam takde perasaan atau ego sikit eh eh sikit ke ego banyak la haha itu je beza kami . Tapi dia comel orang nyaa . Sekarang dalam Uitm ni apa apa hal kami selalu berdating berdua haha yela sama sama single kan apa ada hal .Kalau boleh hari hari nak dating pergi makan lah borak sama sama laa . Yang pastinya kami ada perangai yang kuat berangan Haha yang pasti itu paling kelakar kalau nak tahu kan . Berangan kadang kadang tak ingat dunia tapi ada orang kata biarlah nak berangan pun mana lah tahu satu hari berangan kita tu akan jadi kenyataan bukan. Kata kata kan dikatakan satu doa jugak . Kembar i ni dia selalu ada bila aku tengah susah and bila aku senang pun dia ada . Kau rasa mana nak jumpa kawan yang macam ni macam zaman sekarang , aku ada dan aku bersyukur sangat. Ya Allah, semoga persahabatan kami ini biarlah sampai bila bila dan eratkan lah kami silaturrahim selamanyaa . Aameen :)

No comments: