Tuesday, January 22, 2013

DATANG KEMBALI MEMBAWA PENYESALAN


encik fazly ,saya kenal awak dah 3tahun tapi hubungan kita tak kekal sebab ego masing masing dan awak pilih untuk buat haluan awak sendiri saya hormat keputusan awak sedangkan saya susa untuk lupakan awak sebab kenangan yang membuat kan saya jadi rindu tapi adanya keluarga and kawan saya jadi lupa kan awak secara perlahan lahan dengan izin tuhan ,awak sampai lah sekarang saya dengan tujuan saya untuk capai matlamat saya dengan kekuatan untuk terus hidup dan jadikan ia nya sempurna buat saya . sudah setahun saya single dan menjalani kehidupan seperti biasa :)

baru baru ni saya dapat miscall dari awak , masa tu saya ade kelas malam . saya taktahu nak buat ape then sy tanye awak kenapa awak miscall ? then awak balas text awak cakap awk rindu sy . sy pelik sgt nape awak rindu kan saya ckp awak ade mmpi pasal sy smlm smbil awak tgh sedih sbb awak mmpi pasal kite kapel dlukan ? hee ~ terima kasih awak sbb mmpikan saya tapi semua tu kan kisah dlu . sy pun rindu awak jgak tapi sy ade life saya . saya ade cakap 3tahun lagi kita tunggu jodoh kita kuat atau tidak untuk kita kukuhkan perasaan yang dah lama tersimpan kan . sekarang ni saya tahu awak asik mintak maaf kat saya and awak nyesal atas ape awak buat tapi nak buat mcm mana itu takdri ALLAH saya hanya merancang tuhan yang menentukan takdir kita . lagipun kita tak boleh nak lawan takdir dan bermain dengan takdir . hee ~ tapi alhamdulillah saya bersyukur sangat sebab walaupun kita sudah berpisah dari hubungan dlu tapi sekarang kita masih bole berkawan lagi kan . ini semua ditentukan ALLAH :) saya rasa sangat bersyukur kerana airmata sebelum ni membuat kan saya jadi kebahgiaan mendoakan awak dengan orang lain ^_^
setiap kata kata tu hanyalah doa dan kata kata juga kadang kadang ia nya selalu bermain dengan kelakuan seseorang . jika ditakdirkan saya untuk awak insyALLAH saya terima dengan izin ALLAH :) amin ~



No comments: