Friday, May 27, 2011

rindunyeee ! !


awak , tepat pukul 11.40 malam . saya kol awak and awak angkat kol saya . awak cakap kedit awak da tarikh luput . besok saya topup kan awak okey . awak , awak cakap dgn saya smlm awak pengsan . awak ati saya mmg tak sedap sgt smlm . rase mcm ade sesuatu je . betul kate hati saya . awak saket smlm awak pengsan mase kawad kan . sian awak kat PLKN uh . awak saya risau sgt kat sini . saya tak tahu kenape awak . saya rindu kat awak . hari2 saya tgk nset saya . mane tahu awak msg saya kan . tapi kenyataan nye takde pun msg dari awak . itu pun awak dpt nset mase mlm jumaat smpai mlm nye ahd je kan yg saya bole lepaskan rindu saya . awak jage diri baik2 kat sane tau :) lepas awak balek je PLKN kite smbut 2 tahun kite couple tau awak . :) iloveyou . . setahun 9bulan genap hari nie awak :D

2 comments:

Asyrafeqa said...

alololo~ cianya ka rara . sbr ea .. (:
winduu tetp winduu en .. (:

cIk Rara said...

haha , cian kan kak rara ni .
tak tahu nak wat cm ner .
rindu sgt kat dyeeeeee