Tuesday, November 30, 2010

GAYA SAYA


ni rara masih terpkir kan cm ner nak kurus ni ? 
hmm , nape masih ade ckp rara big ? 
rara gemuk sgt ke ? arghh ! tncion pkir bnde ni .
i don't care la . HAHA ,
coz rara still boley .


untuk someone yang telah terase :p

kalau kau tak suke bole bla okey . ade aku kesa ke ?
ape aku peduli ape yg kau nak cakap .
kalau kau sayang aku kau trime la aku gemuk ke besa ke bnyak lemak ke ? 
kalau kau tak sayang bole campak diri kau tu kat parit la weyh ! 
arap kau bole berambus dari idup aku yg slalu nak kutuk kepunyaan org .
tgk dri sndry okey ?
klau kau rase kau bagus kau ikut la dri kau sendri .
ta payah la nak sebuk2 pasal hal org okey .
ade paham ? wtf la kalau kau ta nak phm .
ade ke aku kesa .


hmm , rara skang still nak jdy dri rara sndri . 
rara epy da cm ni . rase nye ta prlu la nak kurus sgt .
rara rase rara da okey je . tade la gemuk pun . 
sbb mak rara ckp tulang bdn rara ni jnis tulang besa .
hehe . rara pun rase cm uh . cume rara ni bongkok sgt .
mungkin tggi sgt kot . hey2 ! rara ni perasan pulak .
huhu

nie la rara yg skang ? okey je kan . hehe . mase snap pic ni nga nak stat nangis cm pape ntah . ade feel la . :))

No comments: